Tack för mig!

Idag jobbar jag min sista dag på Järvenskolan Tallås efter fem och ett halvt år. Imorgon börjar nya utmaningar på biblioteket på Linköpings universitet. Det känns häftigt, vemodigt, sorgligt och roligt - allt samtidigt!

Det har varit så kul att jobba med lärarna och eleverna under de här åren, att lära känna eleverna, se alla växa och utvecklas. Vi har haft författarbesök, biblioteksråd, bokprat och hur mycket grejer som helst att jobba med. Utmaningar har funnits, men de har vi överkommit. Jag tar med mig så mycket glädje från den här skolan!

En ersättare börjar efter midsommar, så biblioteket kommer att klara sig utmärkt!

//Björn

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sommarboktips: Kära dagbok (jag hatar dig)

Recension: Mörkt svek

Boktips- En sekund i taget