God jul önskar Järvenskolans bibliotek

 Hej!

Nu närmar vi oss julavslutning och ledighet. Jag vill passa på att tipsa om de boktips som Bokmaffian plockat ihop inför jullovet. De har också pyntat fint här i biblioteket, så ni har dem att tacka för den trevliga julstämningen här inne. Så kom gärna in och låna en bok eller tre att läsa under lovet. 

Jag vill också påminna om att lämna tillbaka böcker som ni läst färdigt till skolbiblioteket innan klockan 12.00 onsdagen den 21/12, eftersom ingen personal kommer att finnas på plats efter denna tid för att föra in böckerna som återlämnade i bibliotekssystemet. Det går givetvis bra att lämna tillbaka dem på stora biblioteket som kommer att ha öppet under mellandagarna. 

Slutligen så vill jag och mina kollegor i biblioteket önska er en god jul och ett gott nytt år!

//Therese, skolbibliotekarie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sommarboktips: Kära dagbok (jag hatar dig)

Recension: Mörkt svek

Boktips: Pojken på bergets topp